Návrh zavedení služebního průkazu (servis pass)  a řešení regulačních překážek ve stavebnictví a obchodních službách

-         Jedná se o dotazník, který byl zaslán z ACE

-         Dotazník je dostupný pouze v AJ nebo FJ

-         Termín pro jeho vyplnění je do 26. 7. 2016

Evropská komise zveřejnila konzultaci návrhu zavedení služebního průkazu a řešení regulačních překážek v oblasti stavebnictví a obchodních služeb a o dalších možných opatřeních k odstranění překážek v sektoru pojištění. Tato konzultace vyplývá ze strategie jednotného trhu, která navazuje na:

1)    Iniciativu zavedení služebního průkazu pro klíčové ekonomické sektory

2)    Činnost zaměřující se k odstranění regulačních překážek pro klíčové podnikatelské služby a služby z oblasti stavebnictví

3)    Činnost zaměřující se na požadavky týkající se pojištění odpovědnosti za škody pro podniky a poskytovatele stavebních služeb

Předběžná hodnocení prováděné Evropskou komisí v minulých letech ukázala, že navzdory práci, která byla provedena na implementaci směrnice o službách, množství požadavků vedených členskými státy stále vytváří překážky pro poskytování služeb v jiných členských státech. To se týká administrativních požadavků a v některých případech i regulačních požadavků.

V důsledku tohoto byly zahraniční investice a obchod se službami raději limitovány na pouze několik konkrétních sektorů, které paradoxně mají vysoký potenciál pro integraci v mezinárodní oblasti, jako jsou: podnikatelské služby (zejména architekti, inženýři a účetní služby) a stavební služby.

Cílem této konzultace je získat názory zúčastněných stran o vlivu těchto administrativních a regulačních překážek, stejně jako na politiku, která je prosazuje, nevyjímaje jejich potencionální dopad.

Výsledky této konzultace poskytnou klíčový podklad pro Evropskou komisi při přípravě jakýchkoliv budoucích návrhů evropských předpisů a posouzení jejich dopadů na tato odvětví.

Evropská komise chce názory zejména od:

1)    Poskytovatelů služeb a zákazníků obchodních služeb, jako jsou architektura, strojírenství a účetnictví

2)    Poskytovatelů služeb a zákazníků stavebních prací

3)    Poskytovatelů služeb a zákazníků pojišťovacích služeb a orgánů veřejné správy

Dotazník je strukturován do 10ti částí – 1 část je obecná a posléze je možnost vyplnit pouze určité části  které se týkají různých témat a účastníků.

Více novinek

13.09.2018
01.09.2018
09.08.2018
02.08.2018
31.07.2018
01.06.2018
31.05.2018
25.04.2018
17.04.2018
10.04.2018
06.04.2018
05.04.2018
02.04.2018
29.03.2018
20.03.2018
19.03.2018
12.03.2018
01.03.2018
21.02.2018
15.02.2018
12.02.2018
09.02.2018
22.01.2018
18.01.2018
12.01.2018
11.01.2018
10.01.2018
22.12.2017
08.12.2017
01.12.2017
01.12.2017
13.11.2017
10.11.2017
24.10.2017
06.10.2017
28.09.2017
11.09.2017
06.09.2017
31.08.2017
13.08.2017
13.08.2017
12.08.2017
28.07.2017
28.07.2017
04.07.2017
01.06.2017
25.05.2017
23.03.2017
17.02.2017
12.01.2017
21.12.2016
07.12.2016
10.11.2016
04.10.2016
22.09.2016
15.09.2016
23.08.2016
21.06.2016
16.06.2016
24.03.2016
17.03.2016
12.01.2016
27.11.2015
24.11.2015
11.11.2015
29.10.2015
13.10.2015
12.10.2015
15.07.2015
23.06.2015
12.05.2015
07.05.2015
29.04.2015
30.01.2015